Åpnet sin syvende fysiske butikk

I en tid hvor mye er nedstengt har skogen vært en god venn for mange. Det har Lars Monsen merket. Han har nå åpnet sin syvende butikk og fie av dem har sett dagens lys i år.

Lars Monsen er et varemerke med høy kvalitet. Merkevaren selv står for produktutviklingen, i samarbeid med med den nordnorske familiebedriften Løvold.
- Hvert et produkt har en unik funksjon som er gjennomtenkt. Lars er utrolig kreativ og praktisk, sier Chris Løvold.
Like viktig er det kunnskapen hos de som jobber i butikkene. Ikke bare har de høy kunnskap om produktene og deres unike egenskaper, de yter en en personlig service som inneholder deling av egne erfaringer med produktene og de tipser gjerne om turer og friluftslivet generelt.

Gjennomtenkte produkter
Sokkene og boksershortsen har en hempe så de kan henges til tørk over bålet eller i trærne, Samekniven har flere funksjoner, kan brukes til å fyre opp bålet. Kniven har en krok på enden som gjør det enklere å løfte av kaffekjelen fra bålet.
Produktbeskrivelsen på alle produktene har Lars Monsen selv laget, og de finnes både på samisk, tysk og kanadisk.