Bianco forlot likevel ikke Norge

Teamet bak Bianco, som ble etablert i 1987, vil fremover konsentrere seg om design og produktutvikling og la andre ta seg av salget frem til sluttbruker.
I Norge har Jelly B Agenturer AS fått agenturet på Bianco.

-Vi er enormt stolte og glade over å ha fått agenturet på Bianco i Norge, forteller daglig leder og eier, Kristin Fjellstad.

Teamet består av  Linda Jacobsen, Janne Solberg og Linn Steffensen og daglig leder og eier Kristin Fjellstad


I sin portefølje har Jelly B det danske klesmerket PartTwo og det franske veskemerket Pourchet Paris.
- Bianco er et skomerke som passer våre kunder perfekt både med det store utvalget i stil og de gode prisene.  Bianco er et kjent og kjært navn som mange har et forhold til gjennom mange år. Distribusjonen vil være en blanding av tekstilbutikker og utvalgte skobutikker, der vi tenker at merkevaren får et godt gjennomslag, sier Fjellstad oppglødd.
Jelly B Agenturer starter opp med Bianco allerede nå i februar, og gleder seg til å invitere til en ny flott skoavdeling med kolleksjonen for AW 2022.

Motesko til både henne og ham
Fordeling av modellene er 65 prosent til dame og 35 prosent herrer, innen de fleste kategorier.
Både design-, salgs- og kommunikasjonsteamene er forsterket og skal sørge for at agentene får moteriktige kolleksjoner med spennende kampanjestøtte.
70 prosent produseres i Europa, hovedsakelig i Portugal, mens sandal-kolleksjonene produseres i Italia. Dette gjør at sko hurtig kan produseres, og
forsterker suppleringsmulighet i sesong.

Bianco dame

Bianco fortsetter med å ha hovedfokus på komfort og trend til riktige priser.
Jelly B Agenturer består av fire ansatte og har showroom i Maridalsveien 87b.