Detaljhandelen i kontinuerlig utvikling

Personlig service er viktigere enn noen gang - viktigere enn produktet. Det har Clas Ohlson tatt innover seg og lanserer nå videohjelp til kunder som står fast i praktiske problemer.

Videohjelp med Clas er en tjeneste der kundene får direktekontakt med spesialistene ved Clas Ohlson's egne verksteder. Det er en enkel måte å få råd og hjelp til å løse praktiske problemer. Tjenesten er gratis for Club Clas medlemmer.-Man kan for eksempel få hjelp til alt fra å bytte en blekkpatron til å fikse snøfreseren. Med video får vi en helt annen mulighet til å guide kundene. Mange problemer kan enkelt løses via video, slik at kundene slipper et besøk til butikken. Det er unikt at kunden kan prate direkte med reparatørene. Vi reparerer selv produkter under eget varemerke, og verkstedene er en viktig del i hvordan vi hjelper kundene å leve mer bærekraftig, sier Per Dahler, kundeservice-sjef hos Clas Ohlson.