Pop-up seksjonen på Norwegian Fashion Week er allerede fulltallig

Planleggingen av Norwegian Fashion Week som gjennomføres 10.-16. august er godt i gang. Det er viktig å legge merke til at alle skoleverandørene er på plass med nye lekre kolleksjoner allerede fredag 9. august.

-Det er veldig moro at det allerede nå er fullt med leverandører i pop-up seksjonen under Norwegian Fashion Week på Fornebu. Denne gangen er det også flere skoleverandører enn tidligere, nettopp fordi skobransjen nå er lokalisert på Norwegian Fashion Center. Denne gangen vil de fleste pop-up deltakerne være på plass hele uken fra 10.-16. august og vi ønsker alle tidligere og nye leverandører veldig velkomne, sier Henning Hexeberg som er ansvarlig for pop-up på NFC. 

Thorleif Wold i Ultimate Nordic forteller at det ikke hadde vært mulig å få til de resultatene de har fått uten å delta med pop-up stand på skomessene på Helsfyr gjennom mange sesonger. 

-På Norwegian Fashion Center tenker vi at det blir enda mer attraktivt å delta på Norwegian Fashion Week da dette er stedet for de fleste innkjøpere for neste sesong. Vår første deltakelse her i februar var svært vellykket. Vi hadde en økning på 25 prosent på vårt merke Axelda. Samarbeidet med ANWR Garant betyr også veldig mye for oss. Merkene vi har lykkes veldig godt med så langt er Axelda og Diadora, forteller en svært fornøyd Thorleif Wold, eller Toto, som mange kjenner ham som.

I august skal Ulimate Nordic delta hele uken med Diadora, Axelda, Crispi, Pedag, Nordic Grip og to nye merker som Toto kaller ‘to svært spennende merker som dere bare kan glede dere til’.

Skobransjen ønsker i tillegg alle innkjøpere velkommen til innkjøpsdager 19. og 20. juni.

Sjekk andre messer i 2024 her