Vi er superbegeistret
- Bianco passer perfekt inn hos oss i Jelly B Agenturer og Part Two-kolleksjonene. Tekstilmerket har jeg hatt agentur på siden 2013, men jobbet med i 30 år. Jeg har et supert team rundt Part Two og den gode teamkulturen vil vi overføre til Bianco, sier Kristin Fjellstad, eier av Jelly B Agenturer.
Fjellstad er allerede i ferd med å ansette en egen selger på sko. De fikk agenturet rett før jul i fjor og fikk kolleksjonen på plass rett før innsalget for AW2022 startet. Modellene har fått en egen avdeling i showrommet i Maridalsveien og tar seg svært godt ut sammen med klærne.
-Vi har et godt kundegrunnlag for å distribuere Bianco rundt i hele landet via våre eksisterende kunder, men vi skal også selge inn Bianco til skobutikker og det er vi godt i gang med. Vi tar skomerket på alvor og vi skal bygge det godt inn i markedet. Med en dedikert selger på Bianco skal vi nå våre mål, påpeker Fjellstad begeistret.
Eierne av Bianco erkjente i fjor at det å konsentrere seg om design og produksjon, ikke detaljhandelen, var mer hensiktsmessig for å løfte merket til nye høyder. Bianco er et motemerke og har fire kolleksjoner samt to ‘trendkolleksjoner’ i året.
Et lite utvalg av de innholdsrike kolleksjonene, dame og herre, vi fant i hyllene i Bianco-avdelingen:
Damemodeller | ||
![]() |
![]() |
![]() |
Herremodeller | ||
![]() |
![]() |
![]() |